Weekmenu!

Afgelopen week toen ik op de weegschaal stond schrok ik me echt rot! Dus het is tijd om daar wat aan te doen. Ik voel me echt niet echt sexy op het moment, met mijn dikke buik (ik lijk wel zwanger!). Na een poosje rondkijken op internet kwam ik op de site http://www.gobento.nl. En ik besloot om weekmenu 1 vanaf maandag te gaan proberen.

Hierbij het weekmenu voor de komende week:

Maandag: Courgette spaghetti bolognese.

Dinsdag: Bloemkool uit de oven met slavink.

Woensdag: kippenpootjes met spek en bimi met satésaus.

Donderdag: Shoarma van varkenshaas met knoflooksaus.

Vrijdag: de vrijdag is hier standaard patatdag en dat krijgen de mannen dus ook, maar ik neem Champignons met bimi en malse kipfilet.

Zaterdag: Asperges met karbonade.

Zondag: hamburger met ijsbergsla en ei sushi rol.

Voor meer info kun je natuurlijk zelf op de site kijken, daar heb ik ook alles weg.

Volgende week een update!

xxx

4 gedachtes over “Weekmenu!

  1. ja heel moeilijk, dus nu maar geen netflix kijken maar gewoon bezig blijven. Ik heb nog 4 snoeptomaatjes tegoed en het is al bijna 8 uur komt goed!

    Like

Geef een reactie

