Gewonnen!

Ik vind het altijd super leuk om aan prijsvragen en winacties mee te doen. En nu heb ik de afgelopen week best veel prijzen gewonnen.

Als eerste won ik 2 vrijkaartjes voor een autocross waar mijn man sowieso al heen ging. Dus dat scheelde hem 10 euro en zijn vriend ook!

Ook won ik een prachtig koffertje.

20160608_133028

Deze won ik bij Leuk&Hip Design.

Dit koffertje komt bij T. op zijn nieuwe slaapkamer. Er zat ook nog een olifant sleutelhanger bij, ik denk dat ik die zelf ga gebruiken.

Verder won ik een cadeaubon van 25 euro te besteden bij posters.nl. Deze won ik bij Allesoverjekind. Ik heb hier prachtige muurstickers besteld voor op de nieuwe kamers van de jongens namelijk voor J. Dino’s en voor T auto’s. Zodra ze een mooi plekje hebben in de kamers zal ik daar natuurlijk foto’s van maken.

Ook nog 2 boeken gewonnen namelijk Grote kleine leugens van Liane Moriarty. Deze won ik bij AKO.

16-06-16 - 1

En het boek Opa en oma pluis van Dick Bruna, deze won ik bij Dochterlief.

En als laatste kreeg ik vandaag nog een pakketje van de postbode met daarin een T-shirt, deze won ik bij Hebban.

13413193_292387634440592_204595872_n(1)

Zoals je ziet weer goed verwend, nu maar weer druk meedoen met de volgende winacties.

xxx

 

 

 

Geef een reactie

