Wat gaan we lezen?

Lezen, ik vind het echt heel erg leuk en ontspannend. Waarom maak ik er dan zo weinig tijd voor vrij? Tijd om hier verandering in te brengen en ook voor de jongens heb ik boeken besteld bij de bieb. Die verdienen het zeker om ’s avonds uit een leuk nieuw boek voorgelezen te worden en niet elke dag dezelfde.

Op dit moment lees ik: Het gelukkigste meisje ter wereld van Jessica Knoll. Waar gaat dit over?

IMG_20160607_161310

Na haar traumatiserende tienerjaren op de prestigieuze Bradley School bouwt Ani FaNelli zorgvuldig een nieuwe identiteit op. Met haar glamoureuze baan, goedgevulde kleerkast en succesvolle verloofde lacht het leven haar toe. Maar Ani heeft een geheim. Duistere kwelgeesten uit het verleden bedreigen haar wanhopig gecreëerde illusie van perfectie. In een razend tempo en vol onverwachte wendingen beschrijft ‘Het gelukkigste meisje ter wereld’ de ondraaglijke druk waarmee veel succesvolle vrouwen moeten zien om te gaan. Achter de scherpe randjes en moordende ambitie van de heldin gaat een schokkende waarheid schuil, maar ook een hart dat groter is dan het op het eerste gezicht lijkt. Moet Ani de stilte doorbreken om zich van haar trauma’s te bevrijden? Ook als dat betekent dat ze daarmee alles waarvoor ze geknokt heeft op het spel zet? Bron

Ik ben inmiddels op bladzijde 261 en heb er nog 112 te gaan, dat zijn nog 4 hoofdstukken dus dat moet lukken in 4 dagen. Mijn planning is om vandaag een hoofdstuk te lezen, morgen niet, want dan heb ik echt geen tijd. Eerst de hele dag werken en daarna op verjaardag. Zaterdag, Zondag en Maandag een hoofdstuk en dan kan Dinsdag een blog plaatsen over wat ik ervan vond.

Wat ga ik hierna lezen?

Ik twijfel tussen het boek: Grote kleine leugens van Liane Moriarty of Wine up! van Mieke Kosters. Welke zou jij kiezen?

Voor J. mijn oudste van 5 jaar haal ik morgen het boek De krijtjes staken van Drew Daywalt van de bibliotheek en voor T. (1 jaar) Zomer van Ingrid Godon.

Ik ben benieuwd wat de jongens en ik ervan vinden! Op naar veel leesplezier!

xxx

Geef een reactie

