Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Els en ik ben 31 jaar jong.Getrouwd met een 4-jaar jongere, sexy Engelsman. Samen hebben wij 2 prachtige zoons: J is 5 jaar en T is 1 jaar. Ook hebben we een labrador vrouwtje genaamd Roxy, die inmiddels ook alweer 4 jaar is. Ik werk 2 dagen in de week als apothekersassistente en de rest van de week ben ik moeder en vrouw van. We wonen nu nog in het dorp waar ik ben opgegroeid, maar op 1 september krijgen we de sleutel van ons eerste koophuis. We verhuizen naar een ander dorp en daar heb ik heel veel zin in! (daar natuurlijk later meer over)

Waarom begin ik deze blog? Heel simpel eigenlijk, ik wil gewoon mijn verhaal kwijt. Lekker schrijven over de dingen die ik tegenkom als moeder en als vrouw van. Dan natuurlijk  vooral de leuke dingen maar zeker ook de minder leuke ervaringen. Omdat we over een aantal maand gaan verhuizen zal ik daar natuurlijk veel over gaan schrijven. Ik ben er nu al achter dat een huis kopen veel meer werk is dan een huis huren….

Ik verwacht echt niet dat er mensen zijn die dit lezen, maar eigenlijk gaat het me daar in eerste instantie niet om. Ik heb haast geen vriendinnen en ik wil gewoon graag de dingen die ik meemaak delen.

Mocht je dit nou toch lezen, dan zou ik het natuurlijk super leuk vinden als je een reactie achterlaat. Ik leer graag nieuwe mensen kennen!

Nu nog even een aflevering van Gossip Girl kijken op Netflix en dan lekker slapen.

xxx

Volg me ook op Instagram en twitter

 

 

Een gedachte over “Hoi!

  1. Leuk Els dat jij een blog begint. Je bent met een Engelsman getrouwd. Grappig vandaag leerde onze gastouder die Engels is aan onze zoon om Engeland aan te moedigen voor het ek. Go England!
    Spannend dat jullie een huis hebben gekocht en in september gaan verhuizen.
    Ik ga je blog volgen!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

